Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 05, 2009

Perihal Kasut...



cuba korang tengok kasut anak dara aku nih..
ya Allah... mengucap panjang aku masa balik sekolah tadi tengok kan 
rupa kasut dorang..

huhu pastu pas dorang balik sekolah Pasti..
aku dengar Hn tanya... pasal kasut..
ropanya depa bersukan di sekolah tu pasal sampai gitu sekali kasutnya


ni pulak citer kasut baru Hn.. 
hehe... kan dia dok training bebudak rugby dia..
so itu hari dia adalah cakap ngan aku yang dia nak beli boot baru...

aku iyakan jer..
yolah nak beli.. beli jelah kan..
sebab aku tahu dia mmg jenih yang baper tahun sekali baru beli kasut..

bukan cam aku yang pantang nampak kasut...
nak beli jer...

so kemarin pas balik dari sekolah..
kami ke Kangar lagi...
utk pi tengok n beli terus kalau ada ..

so inilah hasilnya..
aku top up sikit..
kiranya cam adiah ler dari aku...
eh banyak pulak aku bagi adiah dekat Hn..
haha...

yolah sebelum ni baper banyak dah dia bagi dekat aku..
broadband lah... hp baru lah.. kasut lah.. itulah.. inilah..

so sekali sekala bagi dia pulak merasa..




2 comments:

  1. mmg kotor tak hengat kasut twins..

    sekali sekala kena la kita memberi plak kan..supaya suami bertambah sayang kat kita :D

    ReplyDelete
  2. betul tuh ena..
    ishhh tak sanggup nak suruh pakai p sekolah esok..
    kenalah pakai kasut lain..

    yup...
    orang kata give n take

    ReplyDelete