Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 27, 2009

seni silat.. teringat sewaktu dulu


bercakap pasal entry tadi tuh kan..
aku teringat lak zaman aku belajar dulu..

aku masuk silat..
masa tuh form 1-3 dekat SMSB..

memula masuk mmg sebab aku cam rasa seronok2 jer..
tapi bila dah mula belajar n tengok orang lain buat betul2 n serius..
aku pun jadi serius belajar silat..

walaupun agak segan sikit sebab tempat kami belajar tuh..
mmg betul2 belakang asrama putera..
n mmg time berlatih jer..
ramai ler menunggu dekat tingkap belakang tuh..

n nak dijadikan citer..
kan aku nih ramai 'SA'..
(haha... perasan tuh)
so segan2 jugak.. especially bila dorang start panggil2 nama..
adeh...

tapi best belajar silat nih..
especially bila kita buat betul2.. n bukan main2..
walaupun pengajian aku hanya setakat Form 3 jer..
sebab pastu aku tukar sekolah..
tapi bila tengok bebudak tuh belajar tadi..
aku jadi geram n angin sangat bila dorang dok buat benda tuh main2..

ish kalau aku tak pregnant..
mau jer rasanya aku pun join sekali..
sebab kira time aku belajar dulu..
siap ada upacara mandi air limau segala..
seronok bila ingat2 balik...



2 comments:

  1. ena sempat belajar bunga silat jea

    ReplyDelete
  2. silat apa eh?? syok kan blajar silat ni... saya fanatik gila dengan silat... tapi skang tak bole da.. huhuhu..

    ReplyDelete