Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 22, 2009

T-shirt Polo... sayang Leed


owh aritu kan aku ada cakap aku sedang menantikan dua package..
dari kengkawan online...


tapi nak dijadikan citer yang lain yang sampai dulu...
jeng.. jeng.. jeng..


haha..




these are from Leed..
amboiii ada ka sapa kat sini yang masih tidak kenal dengan Leed..
hehe..

mmg le kalau nak ikut..
aku mana de padan nak pakai kan..
yolah..
badan dah sebesar ginih..
ada hati nak pakai saiz s/m..
gila ke apa..

tapi aku beli jugak...
walaupun tempat leed beli tuh aku pun boleh gi sendirik..
tapi aku sengaja nak susah kan Leed..
haha jangan marah Leed..

serius cam entry sebelum nih..
kalau Wang Kelian pun aku jarang sangat nak pegi..
inikan pulak le Padang Besar atau kawasan yang sewaktu dengannya...
Hn bukan kaki shopping n jalan2 cam aku..
so mujur ler ada Leed..
boleh aku mengharapkan belas ehsan dia..
adehhhh citer sedih ler pulak aku buat..


tapi bila dah dapat..
ada hati jugak tuh nak try..
bab tangan okeh... masuk jer..



tapi bila sampai perut sangkut ler...
kalau muat mmg aku akan terkejut tahap gaban z potong dua...

tapi nih boleh jer aku pakai..
haha..
tapi sendat ler kan..
alah try2 takkan tak boleh kan..
hehe..



0 Comments:

Post a Comment