Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 05, 2009

Tag again...





haha..
amik ko nama penuh aku tulis..

hehe..
alkisahnya kena buat tag pasal bag..
ish..
aku nih suka je beli hbag tapi gunanya belum tentu..
most of the time aku cuma usung


1) Show your bag

either bagpack 





or this bag..



haha.. lawak kan..
aku kira aku cikgu paling sempoi kat sek (cikgu pompuan ler)
sebabnya hok lain semua dok usung hbag..
cantik2 bagai...
tapi aku..
antara 2 tuh jer...

2) Mention what is in your bag



boleh ke korang nampak isi kandungannya
hehe..
jap ek

ler ini je yang ada dalam bag..
harusler..

these are some of the things in my bag..
beside my purse n hp..
mana lak gambar purse n hp aku nih..
owh lupa purse letak dalam bag kecik lain.. baru sumbat masuk dalam bag tuh..
n hp..
dah aku kan guna hp je amik gambar...
camner nak lekat gambar hp pulak kan..

so inilah antara barang2nya termasuklah laptop Compaq aku..
bagpack tuh sejak zaman aku kerja di KPTM lagi..
haha..

pastu beg kedua tuh sejak duduk di IPSAH..



eh tidak menjawab soalan..
benda yang ada lama bag aku adalah..
a) majalah Intrend Mac 09
b) buku rekod SBT.. sebab tadi aku ada kelas tusyen
c) kertas warna A4..
d) sample Question paper for English.. bahan bantu ngajar tuh..
e) flash card.. Sea Animals...
f) buku pink.. eden kan pregnant... so kenalah usung buku tuh
g) buku green.. previous record on my pregnancy...
h) supplement from HPA.. ada 2 botol
i) liquid paper yang terkeluar dari kotak pensil aku.. sian dia tercicir..

tu jelah yang ada dalam bag aku..

kira acilah kan..
bag jugak..

haha..
jgn marah..







0 Comments:

Post a Comment