Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 28, 2009

ujan yang turun... gagah jugak...

nak citer pasal petang tadi..
eh dimulakan dengan citer pagi tadi lah..

pagi tadi pas mandi, breakfast segala... aku angkut twin gi sekolah aku..
sebabnya aku ingat nak kemas kelas aku..
yolah..
kalau nak diharapkan budak darjah 3 mengemas kelas..
hmm.. buat abis sora tekak aku jer..

so sebab semalam cam semalaman aku mengumpul idea camner nak buat kelas aku..
so pagi tadi Hn gi jadi referree tuk game rugby aku gi lah ke sekolah...

kemas2 pape yang patut..
sempat jugak tampal beberapa chart dah berkurun aku beli..
hehe..

musti bebudak terkujat tengok ari Isnin nanti..

around 11 am aku balik..
sebab nak gi kenduri rumah mak sedara Hn..
kami pun tak tau kenduri pe sebenarnya..
so pegi lenggang je lah..
ropanya kenduri cukur rambut..
2 baby baru..
hehe..
bukan kembar sebab mak dorang berbeza..
haha..
pe punya ayat daaa..


pastu pastu..
around 345pm.. seperti yang dirancang kami ke Padang Besar..
hehe..
baru jer aritu aku cakap aku susah nak ke sana kan..
tapi dek kerana aku nak beli beberapa baju tuk di pakai ke sekolah..
so Hn bawak jugak ler aku pergi..

mana de muat dah nak sarung baju kurung..
maxi or jubah..
adehhh mmg tak masuk dalam senarai aku langsung..
tak tahulah kenapa..
pregnant kalinih aku tak de keinginan langsung nak pakai maxi..
korang tunjukler cantik macam mana pun..
huhu..
soheh aku reject.. Hn pun poning ngan tebiat aku nih..

so dijadikan citer..
otw tuh ujan punyalah lebat..
tapi gagah jugak nak pi..
Hn siap cakap..
kalau tak boleh turun pun kira oklah kan..
sebab dapat jugak p Pdg Besar..

mujur sewaktu sampai tuh tak ujan lebat lagi di sana..
hehe..
sempat ler turun dengan selamatnya..
dan aku sempat ler membeli 2 lai blouse n skirt tuk di pakai..
Hn belikan twin bag sekolah baru.. sebab bag yang dok guna pi Pasti tuh..
dah putus talinya..

tarak hal..



0 Comments:

Post a Comment