Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 11, 2009

Underworld....


while writing this entry...
aku dok ngadap citer Underworld..



ikutkan Hn tak bagi aku tengok citer ni...

tak sesuai katanya...
tapi aku kan dah lama teringin nak tengok kesinambungan citer nih...
yolah sebelum2 nih punya Underworld aku tengok...
takkan yang nih aku tak mau tengok pulak kan...

hehe..
bak kata Hn kami nih suka ler 
kalau citer2 cam gini...
tahyul katanya...
yeke tahyul..
ntah aku pun tak baper pasti..


disebabkan citer nih twin tak boleh tengok
so we decide not to watch the movie at the cinema...
Hn cuma beli dvd jer...
masa balik kulim itu hari...

owh..
keta aku dah sampai petang tadi...
tapi Hn cakap temp dia masih di tengah2..
ai susah sungguh nak turun nih...
jgn ler esok ko buat hal lagi Kancil...

aku sayang ngan kancil tuh...
yolah aku pakai sejak zaman duduk U lagi...
tak semudah tu tuk aku jual..

0 Comments:

Post a Comment