Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 27, 2009

aku yang dah ok... sikit...

after the damage done last night..
so arini aku cam ok ler sikit..

mungkin sebab sekolah kan..
so banyak benda nak kena pk bila ke sekolah...

and balik sekolah tadi pun dah ok lagi..
cuma panas ler pulak..

so aku lepak2 tengok dvd ngan Hn... 
then masuk bilik terus duduk bawah fan..

haha..
nak tahu apa damage yang aku buat semalam..

 ni ha...
kalau sebelum nih.. 
ujung kepala betul2 kat dinding biru tuh..

sekarang dah dekat dengan pintu pulak...
lega sebab mengadap fan n aircond..
haha...
gila betul lah aku nih...

then lepas tuh petang tadi teringin nak makah spaghetti pulak..
so buka peti sejuk adalah ayam 2 ketul, udang n sotong...

aku pk kalau Jamie Oliver boleh main campak2 jer..
takkan ler aku tak boleh kan..


bukan susah pun..
mmg main campak jer aku...
tumis bawang, masuk sikit cili giling, then ayam, sotong...
then masuk kuah prego tuh...
then aku campak udang..
sebab memula cam sedih jer tengok udang tuh..
hehe...


so inilah hasilnya...
makan tadi ngan twin..
sedap gak..
walaupun main campak jer kan...
haha..

ni gambar selingan..
dinner semalam dekat Derma corner...
hmmm


0 Comments:

Post a Comment