Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 04, 2009

kenapa nih...sakit ler..

rasanya kondisi aku adalah tidak begitu baik sekarang..
semalam aku tak tahu baper jam je aku tido..
sebabnya..

aku rasa cam stiap minit aku musti bangun ke bilik air..
adehh..

perut aku pun asyik sakit jer..
cam kena cirit birit jer..

sudahnya..
last sekali aku sedar aktiviti itu berakhir bila dah azan subuh..
pas solat subuh..
mmg aku tido sampai kul 10 lebih baru bangun..
rasa cam dah ok sikit..

perut pun dah tak memulas..
so bangun mandi..
had breakfast.. nasi goreng..

then aku rasa aku perlu berehat lagi..


tapi tadi sebelum lunch..
sekali lagi aku ke bilik air..

mungkin aku perlu ke klinik..
tunggu mama baliklah..
pastu baru gi klinik..

0 Comments:

Post a Comment