Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 07, 2009

macam2 hal lah... uuu tak sangkanya...


salam semua...

first of all aku nak ucapkan thanks dekat panel hakim n juri di 



sebab dengan kemahiran yang dorang ada..
ehehe....
aku secara tidak langsung telah di pilih sebagai pemenang..
acehhh...
bukan main lagi ayat aku..

haha...
rezeki si kecik dalam perut aku nih kot...
papepun syukur...
berita yang membuatkan aku tersenyum sensorang depan laptop...

then..
cerita harini ye...

Hn decide that he will send me to school starting from today..
agaknya cian dia tengok aku termengah2 tiap kali naik turun kereta...
lagi satu aku dok pening2... so agak bahaya kalau memandu... 
takut kot tetiba aku pitam ke hapa kan..
tapi minta simpanglah..
walaupun GL tuh dah cukup tinggi..
tapi still aku rasa cam semacam je stiap kali naik turun kereta...

so pagi tadi bermulalah sesi penghantaran Hn..
tima kasih ye sayang for being concern n caring..

harini kat sekolah aku tidak banyak mengajar..
sebaliknya lebih kepada training budak tuk action song punya 
pertandingan next week..
alhamdulillah so far bebudak dah boleh hafal lagu.. wpun adalah sorang 2
yang masih belum boleh pronounce betul2..
so tadi latihan lebih kepada memasukkan action2 yang sesuai dengan lagu..
mujur ada cikgu muzik yang tolong aku.. 



nak harap aku sorang..
hmm nak bawak badan pun terhuyung hayang inikan pulak nak ajar menari..
tapi sebab kekadang tuh cam geram je tengok budak buat tak betul...
aku pun join sekaki..
haha...
tapi mujur jugak bebudak nih jenis yang cepat tangkap..
so senang le nak mengajar






0 Comments:

Post a Comment