Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 28, 2009

me.. online.. new beds


apa ya aku nak tulis nih..
hmm..

memalam cam gini..
time sebelum tido mmg aku sentiasa online..



unless mmg aku penat sangat or aku mmg dah tertido pas maghrib..

lepas je maghrib akan buat reading session dengan twin..
alhamdulillah both are getting ok from day to day...
i guess i'm seeing improvement in both of them...

so pas je isyak...
Hn selalunya akan kuar either to badminton game or gi jengok bebudak asrama 
prep hour kan...
spot check lah.. kes itu kes ini..

so kami bertiga di rumah...
adalah tidak ketahuan apa nak buat...
aku mmg tak galakkan twin tido lewat ari sekolah..
so around 930 tuh mmg dah masuk bilik tuk tido....

so far dorang mmg tido dlam master bedroom bersama aku n Hn lagi...
insyallah pas baby dah kuar they need to be in their room lah kan..
mana nak sumbat playpen lagi dalam bilik nih...
mana nak letak tilam dorang lagi kan..
so keep on telling them to make sure they are able to sleep on their own..
or at least Hn akan temankan dorang di bilik dorang..

sekarang dalam dorang cam ginilah lebih kurang susun aturnya..
ada 2 katil besi (asrama punya- dorang potong double decker tuh jadi 1-1)
then ada tv, desktop, almari baju, meja tulis n kerusi..



tapi insyaallah ada rezeki nanti aku ingat nak belikan dorang katil lain..


cam gini ker...
kalau dapat..
bawah tuh ada satu lagi tilam..
senang.. n compact..
bilik boleh jadi lebih spacious..

aritu Hn ada bagitau kalau nak cat balik rumah yang kami duduk nih buleh jer..
yelah kitaorg kan duduk kuarters kerajaan..
so sebarang pengubahsuaian hatta nak cat lain pun kena dapatkan kebenaran...
so aku dah bercadang2 mmg nak tukar warna cat...

yolah aku kan cam cepat jer bosan dengan sesuatu benda tuh..
so bilalah agaknya nak dapat kebenaran cat semula rumah nih..


0 Comments:

Post a Comment