Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 08, 2009

more pregnancy... dancing mom

hehe finally she mentioned about this.. 
hehe.. 
tahniah to my bro n SIL.. 
for their coming soon baby..

semoga dimurahkan rezeki dan akan dipermudahkan sepanjang
minggu2 pregnancy nih..
so i guess both our parents are getting more grandchilds kan..

as for me..
now i'm at the 3oth week of my pregnancy..
i guess my ticker is not telling the exact week..
sepatutnya baru 30 tapi dia dah letak 31..
padahal aku dah tulis date yang betul...
tak kisahler...

alhamdulillah..
setakat harini selain dari dok sakit pinggang dsb...
aku masih sihat...
adatler kan sakit2 tuh..
aku dah boleh biasakan diri..
bukannya lama mana pun lagi.. 

insyaallah sebulan lebih sikit jer lagi...
dah harini aku masih boleh menari bersama bebudak aku..
terkujat cikgu muzik aku tengok ...
yolah...
dia pulak yang kelihatan risau.. melihatkan aku yang dah dekat
8 bulan pregnant tapi masih dok ajar bebudak menari...

dah tu nak buat camner..
dia mmg membantu..
tapi aku pegang amanah dan tanggungjawab yang diberi..
selagi termampu aku buatlah...
kalau esok2 rasa cam dah tak boleh buat..
kira kenalah ada yang take over kan...

Hn dah pesan baper kali dah..
insyaallah aku akan jaga diri elok2..



0 Comments:

Post a Comment