Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 24, 2009

nak tahu....


harini aku angkut twin ke sekolah..
pelik jer bebudak n kengkawan tengok twin ke sekolah aku..
tapi yang membuatkan aku bangga sikit tuh..
sebab...

for straight 2 hours aku pi kelas...
depa di dalam bilik guru... dok lepak main komputer jer...
so far tadak ler sapa lagi mai bagitau twin buat hal ke apa...

aku risau gak nak tinggalkan dorang..
tapi nak bawak ke kelas lagilah... haru biru di buatnya kang...

lepas kelas 2 jam.. aku bawak depa gi makan kat kantin..
banyak gak dorang makan nasi tomato..
tapi aku lupa nak bagi Nisa makan ubat...

so balik umah tadi.. 
terus bagi Nisa ubat...


mujur sekarang dah senang makan ubat...
demam pun dah kurang..
cuma tinggal batuk jer..

eh korang ada tak pape yang boleh dibuat..
Nisa nih aku tengok lagi dok makan ubat lagi menjadi pulak batuknya..
nak buat camner ek...

2 comments:

  1. petua mak nurul > 1 sudu besar kicap + 1 sb madu + perah limau kasturi sebiji > selawat bagi nisa minum .. ulang 2-3 kali .. insyallah ;-)

    ReplyDelete
  2. hi come have a look at my pretty Tie Rack scarves and ties
    i post them directly from the UK :)

    http://shawlycious.blogspot.com/

    xoxo,
    nurul

    ReplyDelete