Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 15, 2009

nursing tops.... preparation


memandangkan dah terasa bosan asyik berbaring jer atas katil.. 
walaupun mmg itu yang aku inginkan..
tapi tulah..

kalau nak baring pun rasa tak selesa..
baikler aku buat benda yang lebih berfaedah...
aka mengemas pape yang patut...

tapi tadi baru je aku pegang penyapu nak sapu kat living room..
tetiba Hn balik n suruh aku pi rehat..
adehhh..
terbantut kejap usaha aku nak merajinkan diri...

so aku pun masuk balik bilik n baring2 kejap..
tapi pas je solat Zuhur aku kembali bosan tuk baring2..

so aku amik checklist bebarang baby n checklist tuk barang2 yang perlu dikemas ke dalam bag...
2-3 kali check okeh dah puas hati.. 
so barang tuk bag dah hampir siap...
cuma tinggal ini je yang belum

  • diaper
  • minyak2 angin - sebab aku nak amik HPA punya produk
nih bebarang tuk baby
dan untuk bebarang aku pulak

  • baju2 yang sesuai.. dengan button di depan...
  • nursing bra or nursing tops
  • stokin
  • washable nursing pads
  • maternity pads
haha... itu jer..
aku pening sebenarnya nih..
yolah nursing top yang sesuai tuh kan..
aku nak carik baju camner ye...
kalau seingat aku le kan dulu..
masa twin aku bantai pakai t-shirt jer..
pastu bila nak bfeed mulalah cam susah sikit kan..

pastu aku pun gi lah jalan2 di tenet nih mencarik camner lah gayanya
nursing tops tuh...



ropanya baju yang memang dikhususkan utk bfeed...
hehe...
tak bagus betul lah aku nih.. 
itu pun tak tau..

tapi yolah...
kalau semua benda aku tau kan tak best namanya tuh..




0 Comments:

Post a Comment