Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 10, 2009

rajinnyer.. comel tak


sejak dua menjak nih..
aku cam rajin semacam jer..
ishhhh tak tahulah nape kan..

cam 2 hari lepas.. walaupun aku tahu my Helper akan datang kemas rumah..
tapi aku cam siap2 kemas kan beberapa sudut dalam rumah..
aku sempat jugak tukar curtain tuk certain area..
adehhh kejap sudut kejap area..
pape jelah..

aku juga dengan sukarelanya menukar bedsheet bilik tidur aku..
walaupun boleh jer aku minta Hn tolong buatkan...
yolah aku kan dah nak masuk 8 bulan..
kalau ikutkan Hn tak bagi aku buat kerja2 rumah nih..
tapi tulah..
mata aku nih pantang nampak benda yang aku tak berkenan..
harus sepantas itu juga aku betulkan..



walaupun cam awal lagi kan..
tapi tadi aku dah siap2 basuh baju tuk baby..
rajin kan..
pastu selalunya baju Hn akan basuh pagi sebelum gi sekolah..
tapi tadi jugak aku dah siap2 basuhkan baju..
hehe..

senang ler sikit kerja Hn esok cuma sidaikan jer...
lagipun esok sekolah...
so takpelah selagi termampu aku buatler sikit2..
erksss kekadang tuh terbanyak jugak..


jom layan gambar comel2 nih






gegambar nih...
idakler gambar anak aku kan..
tapi gegambar cute yang aku amik dari Net..
hehe... cute kan

1 comment: