Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 06, 2009

sakit.. cuti dan MC lagi... adehhh

sakit belakang n pinggang aku kembali semula..
lepas kena tahan wad arituh.. cam dah ok skit...
tapi sekarang cam dah datang balik...

say NO to duduk terlalu lama... or berdiri terlalu lama...
pastu musti sakit2 balik...

nak dijadikan citer ari Jumaat arituh aku tidak ke sekolah..
aku amik cuti rehat...
sebabnya tulah..
badan aku rasa sengal2 dan kaki aku cramp...

tapi aku terpaksa jugak gagahkan diri balik ke Kulim sebab
Hn kena gi tournament di KL..
mujur takde sakit2 sangat...
tapi tulah malam tuh aku diserang cirit birit..
aku dah letak dalam blog...
malam tuh mmg aku tak tau le baper jam jer aku tido...

lepas tuh cam ok sikit..
tapi mmg aktiviti aku agak terbatas...

semalam balik ke Arau around 3am..
Hn sampai je dari KL terus kami gerak balik sebabnya 
aku sepatutnya ke sekolah harini...

tapi bila sakit datang menyerang aku tak lagi berdaya nak lawan..
lagipun kami sampai dah dekat kul 6 pagi..
dan aku mmg tak cukup tido...
so aku amik MC arini..

adehhh kekadang aku risau jugak..
yelah asyik cuti n Mc jer..
nanti kang apa pulak orang kata...
tapi nak buat camner...

semoga lepas nih aku dapat jalankan tugas sebaik mungkin..


0 Comments:

Post a Comment