Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 10, 2009

Tag lagi... istimewanya 4 di mata ku

dah agak lama tidak di tag sesapa..
haha..
sapalah yg nak tag aku kan...

tapi kalini aku di tag oleh..
sapa lagi kalau bukan my SIL

so oklah..
since aku cam tengah rajin nih kan..
hehe..

silakan membaca..

4 names that friends call u:
- iena
- mima
- mamee
- kak su

4 most important dates in ur life
- 14.12.02
- 6.6
- 8.7.99
- 20.9.03

4 things u've done in the last 30 minutes
- goreng fries
- pack fries
- solat isyak
- ajar twin baca buku

4 ways to be happy
- surf internet
- redecorating the house
- window shopping
- dgr bacaan al Quran ( skrg suka sangat dengar..)

4 of your favourite
- anything related to nescafe
- surfing the Net especially people's blog
- jalan2 kat shopping complex
- redo'ing' anything i want to redo

4 things always found in your bag
- purse
- hphone
- pen
- notebook or papers.. (sebab selalunya bawa bag sekolah kan)

top 4 u love so much
- Hn
- twin
- my family
- my belongings

4 things 'special' for you
- all my gifts..
- my twin..
- my wedding..
- my family

top 4 who you would like to answer this survey..
- Bie
- Ena


kotler korang rajin kan.. silalah jawab nooo.. kalau rasa tak rajin.. tiada paksaan di sini..
haha..

0 Comments:

Post a Comment