Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 02, 2009

tolong.. cadangan diperlukan


aku sedang melayari website inih

so adalah beberapa benda yang menarik perhatian aku..
so korang nak tanya sikit nih..
between stroller, baby sling and baby carrier yang mana satu yang paling perlu aku beli..



korang gilah tgk ye.. lebih kurang cam gitulah carrier nya..

yang kedua.. baby sling nih..





cam sangatlah best tengok boleh carry baby cam ginih..
aku ada tengok Iza pun ada beli sling ginih..
and tengok dia carry her baby cam so confident.. 
so aku terfikir perlukah aku beli baby sling nih..
sebab..
bila pk cam senang jugak time nak buat kerja ke apa ke kan..
idakler sepanjang masa nanti baby asyik aku tinggal dalam baby cot tuh..

and the last one is this






it mention there.. its a baby stroller..
ni abit about the stroller

Product Descriptions :-

  • Baby Stroller With 6 x 6Inch Wheel
  • Detachable Front Tray
  • Soft Netting Compartment
  • Two Way Pushing Function.
  • 3 Reclining position
  • Foot Rest
  • Revolving front wheel with lock
  • Rear wheel with lock
  • Weight : 7.4kg
  • Dimension : 89cm (L) x 49cm (W) x 95cm (H)

Hn mmg ada cakap nak beli stroller baru..
walaupun aku cakap yang lama dah ada..
tapi bila tengok nih aku berkenan pulak..

lagipun stroller lama tuh aku beli yang second hand..
dah dekat 4-5 tahun dulu..

so i think why not kalau ada lebihan $$ beli aje yang baru..

tapi tulah..
aku sedang berfikir nih..
yang mana yang betul2 perlu..
takkan tiga2 aku nak beli kot..

korang rasa camner


1 comment:

  1. stroller patut beli yg baru..
    pastu ena berkenan plak kat sling tu, ala2 org jawa kendong bby diorg plak ena tgk..tapi cute la..tapi kan pkir byk kali nnti beli akan digunakan @pun nnti terperuk dlm kotak jea nnti..

    ReplyDelete