Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 10, 2009

the very first... scan...


did our first 3D/4D scan.. 
last week kot..

hehe..
seronok dapat dengar penjelasan dok..
ntah aku jarang jumpa dok yang aku suka..
tapi dok nih aku suka..
dan insyaallah aku akan deliver dengan dia..

mesra jer doktornya..
dan ternyata Mahsuri tuh miliknya..
alhamdulillah rezeki dia kan..

so sepanjang proses scan tuh.. twin n Hn are very excited...
yolah twin dok ingat tengok citer apalah kan..
tapi dorang tau tuh adik dorang..

tapi..
nak dijadikan citer..
baby aku nih pemalu ler pulak..


taknak tunjuk muka dia..
insyaallah hensem anak mama..
mama sentiasa doakan..



2 comments:

  1. tak sabarrnye nak tgk baby iena kuar! ehehee mesti hensem ni :)

    ReplyDelete
  2. hehe..
    takpe nanti bila dia dah kuar iena akan bagitau leed..

    amin..
    semoga ensem ler dia nanti..
    haha..

    leed pun iena doakan semoga di murahkan rezeki ye..
    insyaallah

    ReplyDelete