Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 15, 2009

when that feeling comes...


am at home..

badan amat keletihan..
panas semacam jer..
semalam had a mild fever..
tapi rasanya dah tak demam..

bangun pagi tadi..
rasa semacam jer..
badan rasa pedih2..

tak tahulah naper...
nyamuk gigit kot kan..
tapi mmg aku rasa amat keletihan..
rasa cam bateri badan aku dah tinggal suku jer..

nak siapkan bfast twin pun tak terdaya..
last2 cakap ngan Hn..
i'm not going to sch..

called the sch and told them i'm not feeling well..
walaupun harini hari yang agak penting...
tapi aku tak mampu nak gagahkan diri...

kepada beberapa kawan aku tinggalkan pesan..
it's the Speak English Campaign..
bebudak dah praktis bagai...
so takkan nak buat lepas tangan jer kan..
so i hope they are going to do their best..

kalau terdaya aku nak pi tengok jugak..
tapi tgklah macammana nanti..

0 Comments:

Post a Comment