Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

May 12, 2009

alkisah... benda alah nih


hehe..
gak2 korang nih benda apa..





























nilah external hard disk aku...
aku beli masa aku belajar di IPSAH dulu..
dulu beli sebab yelah..
kan belajar...
banyak assignment n nota2 yang boleh disimpan di dalam nih...

kiranya..
hd aku nih jenih lama punya lah..
tu pasal kalau korang perasan..
takde pun casing canggih aku pakaikan dekat dia..
sebab semua casing yang ada sekarang adalah casing jenih baru..

so apa aku buat adalah..
aku dapat cover tuk hp Nokia aku...
so aku guna cover tuh sebagai casing hd aku..

cam muat2 jer tu yang aku suka tuh..



so sekarang memandangkan aku dah abis belajar...
jadinya..
hd nih.. sekarang dah penuh dengan gegambar...
movie yang adik aku dload...
n adalah bahan2 bantu mengajar...
yang kadang2 aku guna jugak...

tapi kalau nak ikut cerita yg betul aku mmg dah jarang sangat guna hd nih..
sian dekat dia...
cam dah diabaikan pulak...

mujur ada movie dalam nh..
cam sekarang nih waktu aku dok menaip nih kan..
aku tengah tengok Transporter 3..
adik aku ler dload...
kan senang dekat kulim abah aku letak streamyx...
so mmg senang ler dia nak dload movie..

aku balik amik dari dia jerlah..
haha...













0 Comments:

Post a Comment