Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

May 06, 2009

dan lagi... sonoknya..

Syarat2 menerima award ini:
1. Pastikan jantina anda ialah perempuan

mesti la kan perempuan

2. Copy badge sebagai award anda

done

3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan

sebab perempuan kan cantik
sebab boleh pakai baju cantik2
sebab hanya perempuan boleh merasa pengalaman melahirkan insan lain
sebab saya yakin saya ada pelindung... husband sayalah kan
sebab boleh beli barang2 cantik
sebab boleh pakai kasut tinggi, hbag yang cantik
sebab perempuan kan istimewa...
(perlu ker dijelaskan lagi)
haha

award nie aku nak bagi kat :D

semua wanita aka perempuan aka girls yang ada dalam blogroll aku
(sila terima nooo.. sebab sebagai wanita u are beautiful and wonderful)


owh aku lupa nak bagitau ni award ke2 n 3 yang aku terima dari Ena..
tima kasih noo..
sonok jugak kumpul award nih kan..

let us all give and take..
bukan susah..
semua orang pasti gumbira kan

0 Comments:

Post a Comment