Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

May 08, 2009

Guardian... cerita make up sikit jer...


aku...
kalau dah ke guardian atau watson..
mmg tak sah kalau tak kuar dengan bag plastik dorang..

haha ada jer yang aku akan beli..
cam kemarin..
sebelum gi amik our helper...
Hn nak gi kedai sukan...
aku malas nak ikut..
so aku cakap nak gi Guardian...

hehe...
aku suka jer situ..
sebab barang dia cam banyak.. best...
boleh belek2 itu dan ini..
tapi takdelah banyak pun aku beli..
cuma..


3 je barangnya..
rexona women, trial pack johnson n johnson (sebab aku nak masukkan dalam bag ke hospital)
and oso silkygirl punya lipgloss..

kenapa aku beli lipgloss tuh aku pun tak tau..
alkisah..
ada je lip gloss dalam hbag, pencil case n dalam lemari..
tapi saja suka2 beli.. reganya pun tak sampai RM10...
hehe...

aku kalau bab membeli barang2 make up.. suka jer...
tapi nak bermake up..
huhu..

kena betul2 aku ada mood baru leh nak make up bagai...
kalau idak... takat sapu bedak n lipgloss jer...
udah...


0 Comments:

Post a Comment