Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

May 12, 2009

Hn ada story... Sabtu lepas...

okeh citer ni sepatutnya ari Sabtu punya cerita...
so aku simpan sampai arini baru aku nak menulis..

haha...
sungguh kurang rajin...







okeh citernya bermula begini..
Sabtu lepas..
sepatutnya tadak plan ke mana2
so aku ngan twin mmg lepak kat umah jer lah...

but then around 12 something Hn called...
asking whether me and the twin wanted to go to Alor Star or not..
aku mmg dah segan dah waktu tuh...
ntah tetiba tadak mood nak berjalan2...
walhal sebelum nih pantang di ajak...

so aku bagitau Hn.. tanak gi...
tapi pastu aku tanya twin...
of course ler dorang nak ikut abah dorang gi jalan...
so aku bagitau Hn semula yang twin nak ikut... of course me pun lah...

so around 1 we gerak ke AS..
reason.. nantilah aku cerita ye...


bertapalah bulatnya muka aku itu...
waktu nih Nisa tido..
so cuma Yana jer yang temankan aku dalam kereta...
Hn ada urusan yang perlu dibereskan...
punyalah lama tunggu dalam kereta...
aku ingatkan kejap jer..
alih2 dekat 2 jam...

hujan.. so tunggu jelah dalam kereta...
pastu bila hujan dan berenti aku ajak twin duduk di luar...
ada gazebo kat situ..
so dapatler hirup udara luar sikit...

sebelum asar..
kami gerak kuar...
zuhur tak semayang lagi..
singgah masjid terdekat solat zuhur n asar sekali...
then...

hehe...
korang nampak bag plastik tuh..
so tahulah kan kami ke mana...

we headed to Giant...
jarang gi situ.. tapi barang2 dia best jugak...
Hn sakit jiwa jer tengok ada playpen yang lebih cute dari yg kami beli d Jusco..
murah pulak tuh..
haha...
tu antara (sedikit sgt) dari jumlah barang yg kami beli..
kira beli barang rumah ler..
hehe..

kira puas hati lah...
dari takmo kuar...
alih2 kuar berjalan... pas maghrib baru sampai rumah..
penat...



1 comment: