Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

May 01, 2009

i hate it... when this feeling come

Ya Allah..
bosannya aku arini..
nak tgk tv pun takdak citer nak tengok..
nak kuar..
hmm..

toksah mimpilah...
twin pulak.. bila dah ada dok melayan..
dok buat perangai macam2..
adehhh bertambah pening aku..

nak baring tak kena..
nak tido..
panas sangat..

nak layan dvd..
takdak citer menarik..
nak buat satu apa pun takdak yang menarik..
nak layan Internet..
dah bosan..

nak main ngan twin..
aku takdak mood..
nak baca mags..
kat sini hanya ada Wanita n Anjung Seri..

sekarang aku dah pening kepala pulak..
sebabnya..
aku letih..
tapi nak tido tak boleh..
aku penat..
tapi nak rehat..
tak tau dah nak duduk macam mana..
nak rehat...
tapi panas sangat...
nak rehat..
tapi kejap2 dengar si adik n kakak dok merengek itu ini..

sebab tu lah kekadang aku prefer duduk di rumah jer...
walaupun bosan..
tapi aku tahu bila twin takdak sapa nak layan..
dorang boleh well behave..
at least they know what to do..
they wont fight each other sangat..

walaupun duduk di umah Arau tuh pun bosan..
tapi aku tahu jer pe nak buat...
at least yang aku boleh buat adalah rearranging something...

hmm..
ni apahal la pulak dengan aku nih kan...
itu tak kena... ini tak kena...

TOLONG APA YANG BOLEH BUAT AKU TIDAK BOSAN...

2 comments:

  1. dah tak sng ddk dah skang nie..buat aper at BODOH jea la iena hheheheheeh
    kuar la jln2

    ReplyDelete
  2. Ena.. ikutkan hati mmg nak kuar je..
    tapi orang takmau bawak pi kuar..
    nak buat camner..

    hmm buat bodoh jer lah senang kan..

    ReplyDelete