Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

May 17, 2009

pada hari ini...


okeh..
harini dalam bilik jer aku duduk...
kuar duduk di living room pun kejap2 je...
sebab panas...

dah tuh..
ari nak ujan...
tu pasal panas lain macam jer...

sepatutnya arini kena gi Mahsuri..
tapi Hn cakap esok lah gi...
lagipun esok cuti...

n harini dia nak gi tengok game rugby..


walaupun budak dia dah kalah...
tapi nak gi tengok team lain yang layak masuk final..

aku tak kisahler...
twin pun dah baik demamnya...



skrg dalam proses recovery... n masih dipantau...
dah boleh main dengan gumbira rasa di hati... 
so aku rasa dia dah sihat le tuh...
kalau tak asyik melanding jer atas sofa tuh...

pasal confinement set tuh aku masih belum decide...
hmmm..

baby tomey tengah gerak2 dalam perut...



aku rasa dia pun dah bosan kat umah..
so semakin sakan dia bersukan sekarang..
hehe...

muscle cramp terutama dekat bahagian perut n pinggang... 
dah tak boleh nak elak dah...

cuma sekarang aku sedang memikirkan camnelah nanti
rasanya sakit nak bersalin...
camner lah rasa contraction nanti...
so far aku boleh tahan lagi sakit2 nih...

kita tengok jelah nanti camner...


0 Comments:

Post a Comment