Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

June 13, 2009

apa akan jadi pada hari ESOK..


kalau ikutkan perancangan awal..
esok tuk kenduri cukur rambut nak buat marhaban sekali..
kiranya rambut afi akan dipotong oleh orang2 marhaban tu lah..


tapi nak dijadikan cerita..
harini baru dapat tahu yang tekong aka ketua kumpulan marhaban tuh..
la ni dok kat Kolumpo...
hmm
so acara marhaban tak jadi nak buat..


tapi tetap akan cukur rambut afi esok...
sebab abah dah amik caterer tuk makan...
kiranya esok majlis lebih singkat lah..
cuma nak buat tahlil sikit..
then cukur rambut afi..

so arini last ler afi berambut (buat sementara waktu nih)..
mulai esok tengah hari kot...
dah botak (mungkin) kepala anak mama..



owh ye..
my SIL aka Pn Diana and her family and oso my Mak Su...
telah selamat sampai kul 430 pagi (kalau tak silap aku) tadi dari KL
Hn akan sampai malam nanti n
my sister yang kat KL pun akan sampai malam ni jugak..
esok ramailah sekejap kat umah nih...

yelah adik2 aku semua ada..
tapi esok malam musti dah sunyi..
sebab semua dah balik ke tempat masing2...
adehhh cam sedih lak..

Hn pun akan angkut twin balik esok..
alahai sunyi le aku pasnih...
musti aku akan rindu gila kat twin..
huhu..
(adeh tetiba rasa cam nak nangis pulak dah)


tapi maybe dalam 2 minggu je lagi aku stay sini
pastu mama ada kursus di Langkawi..
so aku ingat aku nak balik sanalah...
maid mak aku pun dengar ceritanya nak balik dalam 20hb nih..
aku tak pasti pulak balik terus atau akan datang semula ke sini...

papepun..
semoga esok semuanya berjalan lancar...

hehe.. aku dah suruh adik aku yang ada kamera dslr tuh amik gambar sepanjang
aktiviti esok..
nantikan ler hasilnya...
haha..


Azlina Majid

1 comment:

  1. next post afi dah takder rambut la kan..mesti dh lain kan muka afi nnti

    ReplyDelete