Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

June 15, 2009

when they are far from me..

tadi petang
Hn called.. saja.. mmg dah besa mcm tuh...
dia akan called kalau dia jauh dari aku.. hehe..

so tadi petang sempatler cakap ngan Nisa n Yana...
adeh rindu pulak dekat anak2 aku tuh...
adik as usual.. ckap2 citer pasal sek dia n tanya bila mama nak balik..
si kakak pulak tetiba tadi dia tanya pasal adik Afi dia..
hehe...
rindu ler tu kot dekat adik kecik dia...

owh talking bout Afi..
skrg dah pandai main2 dah..
mcm arini.. dah lama skit berjaga waktu siang..
sempat ler main2 dengan dia waktu siang..

dan dah boleh terima bf secara direct..
dan sebelum nak tido dia musti nak bf directly..
wpun dah minum susu dalam botol sebelum tuh..
lega.. wpun aku tahu susu aku sikit.. tapi kalau dia dah nak menyusu terus
dengan aku alhamdulillah...

mudah2an lepas nih susu aku makin banyak..


Azlina Majid

1 comment:

  1. org2 tua ckp klu nak susu bdn byk mkn carrot putih tu..isyaAllah susu bdn akan byk

    ReplyDelete