Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

July 25, 2009

ada bezanya... bila tiba bab mewarna


arini..
aku temankan anak2 ke Karnival Pra Sekolah..
dekat jer...

mujur..
ada bebudak Hn nak tolong temankan..
or maybe sebab takutkan Hn..
dorang terpaksa ikut aku..
hahah..


hopefully dorang ikhlas...
kalau tak aku mmg terpaksa gi berempat ler..
aku sebenarnya tak kisah..
sebab tahu Afi tidaklah susah sangat tuk diuruskan..
cumanya..
aku takut tak terkawal si kembar tu jer..

so..
at 630am aku dah bangun siap2...
kebetulan mmg semua isi rumah kena kuar awal pagi nih..
adik ipar aku dapat sambung belajar di Jitra...
Hn pulak ada hal..
so lepas siap2.. mandikan Afi..
then.. tunggu kejap budak2 Hn datang..
terus pergi..
sebab Karnival start at 8am..


sampai jer..
terus park keta..
Hn cakap senang park kat luar...
takut nanti kalau nak kuar senang..
so turunkan stroller... then terus gerak masuk kaw sekolah..
dekat depan dewan tuh...
bebudak nih dah nampak kawan2nya..
so terus aku gi jumpa cikgunya...
hehe...

alkisah...
bebudak nih dapat masuk pertandingan nyanyian dan gerakan..
n oso mewarna...



pertandingan mewarna buat di dewan..




Ya Allah panasnya... dengan laparnya...
sebab kantin sekolah tak buka...
so aku suruh ler budak2 Hn kuar gi carik benda makan...
tinggal ler aku ngan Afi..
sambil tengok2 anak2 berdua tuh mewarna...


yang best tuh..
tengok gelagat parents yang lain..
yang begitu bersemangat memberi tunjuk ajar dekat anak2...
walhal si urusetia dah tak larat nak announce...
jangan bantu anak2 mewarna...

haha....
adat kot...
nak tengok anak memasing menang..
hehe...
aku ada jugak tengok anak2 aku..
tapi aku cuma suruh depa buat bagi siap...



sebabnya aku nampak Annisa cam dah tak minat
nak mewarna...
Adriana ok jer..
dia mmg suka bab2 mewarna nih...
kira siap awal jugak ler...
Annisa...
antara yang terakhir dalam group sekolah dia..

mmg tak minat ler tuh...
apakan daya...


memasing dapat sekotak warna..
hehe..
oklah...
cuma panasnya...
dan aku sungguh laparnya...



0 Comments:

Post a Comment