Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

July 16, 2009

camner ye... any idea...


memang betullah orang kata..
bila dah ada anak nih..
masa tuk diri sendiri tuh dah makin kurang..

ada tak sesapa yang tidak bersetuju dengan kenyataan di atas...
silalah tinggalkan komen...
kerana saya nak tahu cara anda..

as of me right now..
dengan bertambah sorang lagi insan comel kedalam keluarga kecil kami (eh dah tak kecik..
tapi sederhana)..
masa tuk diri sendiri semakin susah tuk di capai..
serius...
skrg cam semua benda aku buat dalam keadaan tergesa2..
tu belum lagi masuk kerja...

pasnih kalau dah kerja camnelah havocnya kehidupan aku..
(nantilah bila dah kerja aku story)

aku bukan nak mengeluh..
sebab ada baby nih..



ishhh tak..
aku bersyukur sangat sebab dapat Afi...
semakin lengkap idup aku dan kami sekeluarga...

tapi tulah..
sometime.. i feel like i want a day off..
from everything..
just to be on my own..

spent some quality time on my own..
(tengah berangan nak gi spa nih)..
tapi bila pikirkan..
pasal bebudak nih...
aku terus cam ..
huhu... harus difikirkan semula...

bukan aku tak harap orang lain jaga anak2 aku..
cuma kekadang my expectation...
huhu...




camne ye...
tu belum lagi plan nak spent some quality time with Hn..


2 comments:

  1. setuju sgt2..ena yg baru bby sorang pun terkejar2 masa dibuatnya..kdg2 teringin sgt nak duk sorang2 kat umah..dpt rest ngan buat hal sendiri..

    pernah gak kami dating berdua..tapi bila dh dating teringat plak kat anak..mcm maner tu

    ReplyDelete
  2. mmg dh ada ank ni ms utk diri sndiri pn jd xde..
    rasa2nye bila cmpur bhgi...adela 2 jam je masa utk diri sndiri...

    ReplyDelete