Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

July 07, 2009

from the dot com.... to the dot dot



sejak aku asyik lepaking di rumah nih..
tetiap ari aku dok buka blog
dan
dah bermacam blog aku kenal n jumpa..

best jugak kan..
dapat kenalan baru through blog..
wpun tak berjumpa dan bertentang 4 mata...
tapi kengkawan nih kekadang pay attention to what we do more than
those who are close to us..

hehe..
aku suka tuh..

dan sejak asyik di rumah jer nih..
duit aku pun abis cam laju jer..
mana tak nya..
nak kuar gi shopping tak boleh (hmm yelah tuh)
so duit aku abis dilaburkan ke blog2 yang menjual barang
secara online...

tapi aku suka...
sebabnya benda2 nih jarang aku dapat..
dan kalau nak beli di luar..
jenuh aku nak kena mencari n membelek itu ini..
dan itu adalah sesuatu yang mustahil..
kerana Hn bukan orangnya yang suka situasi itu berlaku..

so
as for today..
this is the thing that i got..
hehehe...


this is the parcel.... siap balut kertas orange lagi..

see the content... huhu.. tak sabar nak buka..

tengoklah dari sapa... akak red.. is that ur add...

uish.. bila pulak aku order kamera nih..

tertibnya.. siap ada paper lagi...
kak red mmg dah cakap akan masuk kotak sebab takut pecah

eh terselit pulak muka Afi..
dia pun heran apalah mama dia dok buat pepagi buta nih


siap ada thank you card tuh...
welcome kak red...

insyaallah akan ku balas kad ucapan kirimanmu...

tada...
dengan segala hormatnya...
mempersilakan
this new thing to my collection...

kiranya benda alah ni sampai tepat pada masanya..
aku pun dah mmg ketandusan pencuci muka...

serius
2-3 hari nih aku cuci muka guna sabun HPA tu jer..
sebab aku mmg dah tadak pencuci muka..

actually sejak aku pregnant arituh..
ntah aku cam segan jer nak cuci muka..
tapi tetapler cuci kan..
so bila pencuci muka aku dah abis..
aku pun cam segan nak beli baru..
(sebab aku mmg berhajat nak tukar kpd pencuci baru)
cuma tak tau nak pakai apa...

so bila akak red
buat sale dekat blog.com dia...
aku pun terus sambar satu..
mujur sempat n ada stock..

hehe..
nantilah aku bagitau kesannya ek..


ada lagi beberapa barang aku beli..
from this blog contohnya


dan sedang eyeing.. beberapa produk from some other online sales blog...

0 Comments:

Post a Comment