Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

July 19, 2009

happy.. cantik....



waaaa..
sukanya hati aku tengok orang lain happy..
aku pun happy jugak...
no need to worry..

sonok baca blog Sue..
how her hubby suprised her by being home earlier than planned...
seee...
selepas dia bersedih2 gundah gulana terpaksa tinggalkan her baby back at
Kelantan...
tapi akhirnya.. by next week or maybe dah on the way balik
semula ke Kelantan by now...

best la..
dunia blog nih..
mengenalkan aku dengan ramai orang...
dan aku gembira melihat mereka gembira..

then i read Leed's blog...
something about why women need alot of make up..
and some more.. wearing them as natural as u want
in order to look like u are not wearing them..

sejak dua menjak nih aku suka lak nak main2 dengan colour..
baru cuba2 main warna tuk eyeshadow...
sebab aku baru je beli
set eyeshadow n brush from PinBajuOnline


so baru dok belajar2 pakai..
sebab aku mmg hancus bab2 nak mekap2 nih..
tapi melihat orang lain cantik membuatkan aku juga
ingin cantik..



(sapa tak mau cantik weiii)

so jom kita belajar mekap2..
bukan untuk sapa.. untuk kita jugak..
penampilan itu penting...
so aku akan cubalah belajar
hehe...

pinbaju-online

kotler ada yang teringin nak beli kan..
almaklum..
nak beli yang mahal..
namanya pun baru belajar...
so takkan dah nak beli yang ratus2 ringgit..
so aku tak kisah beli yang murah dulu...
hehe..


0 Comments:

Post a Comment