Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

July 28, 2009

Kakak vs Adik

ntah kenapa..
lately cam segan pulak nak update blog aku nih..

mungkin sebab connection nih yang cam ada sikit masalah...
kejp laju....
kejap slow cam siput...


nih nak citer pasal kakak ngan adik...


yang nih..
Kakak... aka Adriana...

hmm..
camtulah...
suka buat muka kelakar..

her fav activity would be colouring.. and drawing..
suka lukis bentuk heart..
pastu di sambung2 terus jadi princess dia kat..


n
this would be her sister...

Adik aka Annisa...
skrg dah tak mau di panggil adik...
sebab dah ada Afi..

tapi kadang panggil jugak..
yolah dah terbiasa...
hehe..
tapi kalau dia teringat...
mmg dia akan cakap..
"Kakak ler... adik Afi tuh"
haha..
tapi still dia bahasakan diri dia adik..
her fav act would be...

playing games...
apa saja game yang boleh main..
be it...
handphone punya game... or ps puna game or computer game..



dah tak ingat start bila..
aku cam 'haramkan' permainan game hp..
siap aku buang game hp dalam hp aku...

sebab..
bukan per takut kang dok pulun main..
rosak hp2 yang ada tuh..
(cewah cam banyak jer hp nya)..

tapi
last 2 night..
tetiba aku cam bagi pulak kakak main hp aku..
(aku baru jer dload satu game..)
bila adik tengok kakak dia main game hp..
dia pun apa lagi nak ler...


so aku kuarkan balik hp Hn yang lama tuh..
dan2 tu seronok main...

tapi last sekali...
tengoklah...
share pulak main satu hp..


0 Comments:

Post a Comment