Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

July 11, 2009

kan dah bagitau..



ada kat umah mama di kulim..
so melayan internet adalah lebih mudah..
duduk jer kat mana pun boleh..
(mcm ler kat umah Arau tu tak boleh)
hehe..
tapi bila balik sini..
cam best sikit..
aku pun tak tau kenapa..
so while surfing..
leh layan makan oranges..

n at the same time..
kasik Afi minum susu..


my sweetheart...
sleeping..
i love taking his pics.. while he is sleeping..
sebab mcm2 pose akan kuar nanti..
especially his facial expression...
comel kan bebudak kecik nih..
especially bila dorang buat pelbagai jenis muka..
i love him..
i love the twin too...

oleh kerana ada durian lagi di rumah..
n aku dah berani tuk makan..
so aku minta mama buatkan serawa durian..
yolah aku ni mana le pandai nak masak2 nih..
so mama tunaikan permintaan aku yang satu nih..

hehe..
petang tuh...
lepas satu kejadian (paip air tuk tangki kat bumbung umah tuh dah patah dek kerana pressure air yang terlampau kuat-dont ask me why.. sebab aku pun haram tak tau)
mama buatkan serawa nih..
i love it..

tapi tengoklah..
aku amik seulas jer duriannya..
cewahh kengkonon takmo lah makan banyak2 kan..
hehe..
yelah kan ke aku nih masih dalam pantang (hahahahah... gelakkan aku)

play time..
sejak kebelakangan nih..
Afi tak baper tido siang sangat..
so kenalah layan si kecik nih..
kekadang dia merengek..
kekadang dia buat cam nak bersembang..
kejap2 nak dukung..
kejap2 nak jalan2...
huhu..
letih jugak kekadang tuh..
tapi puas...


0 Comments:

Post a Comment