Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

July 06, 2009

kenalah cover balik kan...


lepas tidokan Afi..
aku buka youtube nak tengok citer Nur Kasih..
aku kan gi family day on friday...

so termiss citer fav aku...
huhu..
mujur boleh cover tengok kat youtube.. hehe..

hmm
boleh kata pas citer Anak Betong.. nilah drama bersiri
yang aku follow..
kalau citer omputeh lak.. kat Astro jer lah yang aku follow..
cam citer CSI tuh..



pastu citer Number... aku suka jer..

hmm semenjak dua menjak nih..
asyik terima barang jer..
Hn pun cam dah..
aikk... beli apa pulak..
hehe...

mmg aku ada beli beberapa barang kebelakangan nih..
hehe...
ada barang tuk Afi..
ada barang tuk aku sendiri...

hmm coming soon barang tuk Hn pulak..
cuma barang tuk twin jer aku tak beli..
hmm...
nak beli apa ek tuk dorang..

nantilah aku carik apa2 yang bersesuaian..
bercakap pasal si kembar nih...
esok dorang akan ada trip mengelilingi Perlis..
projek Pra Sekolah ler tuh...
hopefully dorang selamat... n they will have fun..



1 comment: