Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

July 20, 2009

mandi peluh... ke mandi wap..

kul 8 aku gi umah orang mengurut tuh...
masa call arituh dia tanya nak mandi wap tak...
huhu....

pucuk di cita ulam mendatang..
betul ke nih..

aku ok terus..
sebab mmg dah lama teringin nak mandi wap..
1st time aku mandi wap
time sebelum kawin dulu..
boleh bayang ker dah baper lama...

so tadi..
prepare pape yang patut...
mujur adik aku ada kat umah lagi..
so Afi n the twin di letak bawah pengawasan adik aku..
tapi tak risau sangat sebab semua tido lagi..

Hn gi antar jer...
mujur ingat lagi jalan ke umah dia...
so
dah sampai tuh...
aku tukar pakaian.. then terus masuk dalam
tmpat mandi wap itu



best..
sangat sebab mmg kuar peluh kaw2 punya...
mmg lencun ah...
suka ati ..
2-3 kali juga.. aku minum air suam yang dia sediakan kat tepi meja tuh..

alih2 dah sejam aku bersauna..
so dia cakap..
kalau dah ready.. dia nak mula urut sikit..
then terus nak naikkan rahim..
aku ok jer..

masa urut tuh rasa sedap jer badan..
tapi bukanlah satu badan dia urut...
cuma kaki n belakang aku jer..
sebab aku cakap sakit belakang..

pastu sesi naikkan rahim..
dia cakap dia takkan buat kuat2 seperti kebiasaan
sebab aku ada scar from prev operation..
wpun dah 7 tahun tapi dia tahu aku masih nyilu n rasa
sengal2 kat bahagian tuh..

so lepas dan selesai semuanya..
then ..
badan rasa segar..
best...

0 Comments:

Post a Comment