Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

July 12, 2009

mujur dah ada pengalaman

ari ahad nih..
hmm
tak de pape sangat nak buat..

tapi semalam..
tuk sekian kalinya
Afi membuat perangai...
asyik nangis2..
memula ingat kembung.. so sapulah minyak bagai..
pastu sapu pulak minyak celak..

then abah tolong dukungkan Afi...
dengan harapan dia akan tido.. waktu tuh jam dah kul 12..
tapi tak jalan...
then aku bawak masuk bilik..
tutup lampu..
then suasana bilik jadi gelap jer..

tetiba nangis lagi..
mama pulak yang tolong pegangkan..
aku cam ok jer lagi time tuh..
hehe..
cam takde pun rasa cuak ker apa..
mungkin sebab dah ada pengalaman masa twin dulu kan...

then aku amik air sikit...
lap kat muka dia...
lebih kurang kul 1... dia cam ala2 dah nak tido aku amik..
bawak masuk bilik.. then nangis jugak lagi...

then abah amik semula bawak masuk bilik my mom...
oklah kejap..
mata tuh membulat jer lagi.. camne nak tido..
haha..
so lepas dah beberapa ketika ..
aku amik jugak Afi...
bawak masuk bilik n try tidokan...

alhamdulillah... aku pun tak sedar kul baper..
tapi mmg dia tido...
lega..

skrg nih pun dia tengah tido..
aku rasa dia pun penat tak cukup tido kot kan..
tapi jap lagi nak kena kejut.. mandi..



0 Comments:

Post a Comment