Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

July 05, 2009

no more moody mode....

okeh...
cian kat korang kan..
yolah baca entry aku yang moody tak tentu pasal...


besalah aku nih kan...
mood kekadang tak menentu...
tapi aku janji pasni tak mo dah emo tak tentu pasal..

hehe..

eh korang...
aku dah nak abis pantang ler..
ahah...
tak sabarnya..

tapi kan nak tanya korang ni..
pantang nih kan..
sebenarnya elok baper ari..
44 hari tuh kira pantang makan segala lah kan..
abis pasni..
kira boleh ler makan segala ek..

cam tak baper nak paham lak aku..
hehe..

aku dah rimas ler pakai stokin2 nih..
camner ye


2 comments:

  1. wa power2...hihih...ala..yg penting xjadi apa2 ygxelok.tawakkal jek.insyallah

    ReplyDelete
  2. haha..
    yelah sara...
    alhamdulillah mujur takdak pape yang berlaku..

    eh
    how is rafiq...
    kejap jer dah besar kan bebudak nih.
    huhu..
    afi pun dah makin 'ringan' mendukungnya

    ReplyDelete