Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

July 07, 2009

the rain is tapping....


dah kul 630 ptg..
aku seharusnya dah mandi..
tapi cam segan pulak..

lagipun tengah hujan nih..



















tapi sat lagi mandi jugakler...
ishhh tak kosa ler kalau tak mandi..
hmm...
arini dah bape ari ek aku pantang..
37 kot...

tapi seriously sejak balik ke rumah nih..
aku rasa aku kurang berpantang..
kecuali bab makan ler...
sebab lauk2 MIL yang masak..

yang lain tuh..
harusss ler...

cam stokin.. kejap pakai kejap ilang..
bertungku pun ikut dan jer...
haha..

baju pun dah mula pakai sleeveless...
ada ka patut...

semua benda buat ikut sedap hati jer..
haha..
insyaallah.. takde ler benda2 yang memudaratkan aku buat..
so far aku masih sihat...
cuma lenguh2 badan..

padan muka aku ler kan..

the best part is..
skrg nih Afi dah mula suka menyusu badan...



aku pun dah sekerap mungkin bagi dia susu badan...
tapi kan...
aku pun tak tahulah kenapa...

tidak pulak aku rajin nak memerah tuk simpan..
buat stok..
(wpun aritu beria bukan main kan)

ish tak tau le nanti bila dah masuk kerja camner nak buat...
huhu..


0 Comments:

Post a Comment