Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

August 14, 2009

bila dah tak larat nak mengajar...

tadi kat sekolah
waktu akhir..
aku cam segan jer nak ngajar bebudak kelas ku..

so aku bawak dorang gi library..
di samping boleh suruh dorang membaca..
boleh ler jugak aku rehat kejap..

sebabnya semalam aku mmg tak dapat tido dengan secukupnya
tak tau kenapa Afi cam susah nak tido semalam..

dalam library..
aku amik kesempatan membaca jugak..

tapi tak tau pe nak baca
aku capai jer majalah
apa tah..

n these are a few things that i read


8 etika belajar dalam Islam..
kalau tak silap ler tajuknya..

hmm ni satu doa yang aku jumpa dalam majalah tuh
doa agar dijauhkan dan dipermudahkan sewaktu kesusahan

semoga kita semua di jauhkan dari kesusahan dunia n akhirat..
hmm semoga H1N1 ni
segera hilang
sebab..

kita tak tahu siapa pembawanya..
n tak tahu samada kita turut terkena atau tidak..

so teruskan jaga kebersihan diri...
banyakkan berdoa semoga dijauhkan dari segala bentuk kesusahan..
n take care

0 Comments:

Post a Comment