Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

August 16, 2009

dapat jugak kuar berdua


petang kemarin gi Alor Star..
berdua jer ngan Hn...

(adeh.. sungguh muka tak siap)


gi beli kain tuk baju raya..
yup aku tau dah lambat..

tapi aku dah minta tolong kawan aku reserved kan
mak dia tuk jahit baju aku n the twin..
insyaallah isnin nih aku bagi kain..



selain dari kain buat baju..
ada banyak jugak benda lain yang kami beli...
tapi yang paling banyak adalah air buah..
dari pelbagai brand





sebabnya Hn cakap
skrg kena banyakkan minum air buah...
one of the ways on how to make sure u are healthy..

dari air buah ke
barang2 lain

antaranya adalah..

3 packs of jalur gemilang plus states flags..
then 2 jalur gemilang (yg jenis letak kat kereta tuh)
ini tuk both my girls..
sebab cikgu dorang pesan suh bawak

air freshner tuk GL..
dah lama dah abis..
tapi asyik tak teringat jer nak beli


pastu ada
display rack nih..

kami ke Giant lepas Tesco..
sebab nak tengok kot ada sale diapers..
tapi nan adoo...

so pusing2 jalan2
aku terasa nak beli rak nih..
nak letak kat dapur..
senang sikit nak susun barang2 yang begitu banyak di situ..

kat umah nih..
tadak cabinet..
yang ada cuma 2 ruang tuk simpan barang di bawah tempat memasak..

so dek kerana..
sekarang dah bertambah sorang lagi ahli dalam rumah ni
dapur aku cam dah penuh sangat ngan barang..

hopefully benda alah nih dapat membantu

uishhh gambar dalam peti lagi..
tak abis2

ada susu yang aku perah dalam botol susu tuh..
esok nak bagi Afi..
tuh tengah cairkan dia..
sebelum nih duduk kat bahagian atas..
dah beku..


dan jugak beli Big Apple punya donut..
Hn dah gila dengan donut nih..
kalini dia beli 21 piece..
tapi dah tinggal 4 jer..





0 Comments:

Post a Comment