Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

August 14, 2009

kek kecik tuk budak2 sekolah




okeh..
ni nak story pasal kenduri yang aku buat kat bebudak kelas.




seperti yang pernah aku janjikan dengan dorang..
aku nak belikan dorang kek sorang satu..
hehe...
tapi idakler aku bagitau kek besar mana kan..


kalau tak jenuhhhh weiii
nak beli kek besau sorang satu..
budak kelas aku 40 orang..


so nak senang aku order cupcakes saja
thanks to Kak Rani
sebab sudi amik order aku..
hehe..


memandangkan cupcakes ini adalah tuk bebudak kelas...
aku aku minta Kak Rani buat colourful theme
and something yang sesuai to go with school kid

dapatler gambar beg sekolah
kasut, baju, pensil, pembaris..
dan the word 3A tuh mmg aku request..
sebab kelas aku 3 Arif..




2 comments:

  1. comel ajer cupcakes tu..nak mkn pun sayang

    ReplyDelete
  2. betul tu ena..
    hehe..
    memula simpan ler tuk twin..
    tapi dorang suka makan icing dia jer..

    yg coklat moist tuh dorang buang

    sayang tul..
    so kekdahnya iena abiskan semua

    ReplyDelete