Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

August 04, 2009

laaaa tak ok jugak lagi

ala....
masih tak ok lagi..

kenapa ek..
tension dah nih...

alkisah.. arini aku MC...
bangun pagi tadi..
kepala aku berat n sakit semacam jer..
nak buka mata pun tak sanggup...
sebab bila buka jer kepala musti sakit...

so kekdahnya..
aku call sekolah cakap aku EL..
bf Afi..
then sambung tido...


around 9am..
lepas mandikan Afi..
Hn called ajak gi Klinik..
ok...
dah alang2 nak gi klinik.. boleh ler buat x-ray sekali..
sebab aritu kan aku pregnant so takleh buat x-ray tuk pengesahan jawatan..


antar Afi gi umah MIL...
then cargaassss gi klinik...
mujur orang tak baper ramai...
tapi hazab jugakler menunggu...
Hn sempat gi beli barang2 tuk rumah sementara tunggu aku..

siap xray..
then jumpa doktor..
check serba sikit..
then doc kata itu mungkin disebabkan tense...
yolah..
tak cukup tido...penat kerja bagai..
so mungkin jugak lah kot..

then balik umah...
tengok blogger masih cam gini...
bertambah sakit ati..

0 Comments:

Post a Comment