Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

August 06, 2009

lama punya hal da...

ni sebenarnya citer ari sabtu itu hari..
kan blog aku buat perangai..
(cam aku jugak)



so bila takleh nak upload gambar...
aku cam segan ler sikit nak menulis...
ni dah boleh..


so cargasss buat n3..



sabtu lepas...
lepas Hn buat training dia bagai..
kami sekeluarga bersama 2 keluarga lain..
telah memanjangkan langkah ke Alor Star..



kami ke Sentosa..
satu pasaraya yang kini dah bertukar jadi
pusat Handphone n ICT...

gila banyak sungguh booth jual hp kat ground floor tuh..
(tapi mmg ler tak boleh lawan kat KL nun)..

kami sampai agak lewat..
sebab all the way ujan sepanjang jalan....


bila sampai terus naik tingkat 6..
lerrrr aku
tak tahu plak kat sini ada bowling..
walhal dah 4-5 tahun aku kerja kat Alor Star..



aku gigihkan diri nak main jugak..
tak kira..
Afi mujur ok jer..

cuma sejak dua menjak nih kan
dah kurang tido siang..
so
mmg semedang ler dia dok melangut
tengok itu dan ini..



pompuan cuma dua orang jer yang main..
yang sorang tuh aku namakan kak M..
dia first time main..

dia datang ngan hubby dia jer..
(kawan Hnler semua nih)

tak bawak anak2 dia (satu school ngan anak aku)
dah lama tak main..
so agak tunggang langgang ler balingannya..
alah aku tak kisah sangat pun..

bukan nyer lawan nak dapat adiah..

teringat pulak dulu masa dekat maktab..
ada bowling punya game..

setiap kelas kena antar wakil..
kelas aku boleh semua pakat tak mau main..
aku mmg gian tak kira dah time tuh..
last2 mujur ada geng jugak..
wpun depa pun ler close friend aku..




nak dijadikan citer..
aku dapat second place tuk kategori pompuan..
tidak disangka-sangka...


hehe..
glamour kejap...



nih gambar bawah..
aku bf Afi..
tadak malu2 dah..
sebab ada nursing cover nih...

dah lama dah ada benda alah nih..
cuma tak sempat nak amik gambar jer..
hehe..





0 Comments:

Post a Comment