Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

August 14, 2009

main tag2...

okies nih tengah dok rajin..
so nak jawab tag dari Sue aka MommyHarizz


Complete these sentences below....
adeh sue..
taula cikgu BI..
takkan kena jawab guna BI jugak kot..
hehe...

tak retilah cikgu

What do you choose for your...


1) eyeshadow..?
~ cam sekarang kan dah ada 120 Manly pallete...


so mmg tonyoh yang tu jer..
campur MAC (imitation)


acilah kan... i baru belajar maaa

2) shoes..?
~ erkss.. cam tadak yang berjenama pun..
kot nak ada pun Vincci jelah.
yang lain..
hmm.. ada yang beli through catalog..
beli kat kedai kasut...

3) breakfast..?
~ Radix panas (kdg bantai ais jer)
ikutle nasi goreng ker
(apa yang dijual di kantin sekolah)..

4) car..?
~ am driving Grand Livina now.
mungkin tak tukar dah kot..
dah sesuai sangat nak kandungan isi rumah

5) lipstick..?
~ ada Avon punya, ada MAC punya
sama kes.. susah nak carik yang betul2 sesuai

6) eye-bag buster..?
~ erksss apakah.. aku nih jakun sikit bab2 kecantikan nih
baru nak belajar maaaa..

7) lip-liner..?
~ hmm tadak lagi.. tapi ingat nak carik jugak.

8) eye-liner..?
~ tadak lagi jugak..
tapi la ni dok guna kaler eyeshadow tuh..
sebagai eye liner..

9) handbag..?
~ hmm yg ada brand walaupun cap padang besar
adalah Guess (Hn bagi)
selebihnya walapun aku nih gila bag..
tapi tadak brand..
eh adalah..
bebaru nih kan aku ada beli beg jenama Fendi..


10) foundation..?
~ MAC jugak...

11) laptop / pc..?
~ am currently using Compaq..
tapi hajat hati nak cari Mini punya pulak pasnih..


12 ) facial cleanser..?
~ sekarang dok guna garnier aqua yang kaler ijau tuh..
bebaru nih aku beli cleanser, toner n moisturizer dia..
nah amik sekali harung...

dan aku juga beli Biore Cleansing Oil dari kak Red



13) nail color..?
~ inai masuk dalam kategori ini tak..
ishhh aku suka sungguh pakai inai tau...
tapi dah lama tak pakai

14) mascara..?
~ aaaa ni aku guna Maybeline punya..
pakai pun ikut mood dan kesempatan

15) lip gloss..?
~ jarang pakai.. tapi suka jer beli...
ada ler sebatang dua kot..
tak ingat brand apa..
asal masuk watson or guardian..
aku suka jer gi tengok2..
alih2 terbeli

16) sunnies..?
~ tadak lagi...

17) perfume..?
~ yang ada atas meja aku la nih
femme (brand apa tah) silky girl, vs body mist (beli ngan kak red)

n oso
one drop perfume (purple set)

18) vitamins..?
~ sekarang tengah makan produk dari HPA
adalah 2 jenis...

19) fastfood..?
~ Hmm..suka Pizza Hut, Kenny Rogers ngan Mc Donalds

20) Romantic place for a candelight dinner..?
~ hmm.. apa ek..
isssshhh... kat mana ye..
alalalalalala...


hmm tak taulah..
tak penah nak bercandle light dinner..
so tak tau nak imagine tempat mana yagn romantik tuk
candle light dinner

(apakah punya jawapan ini)


* okeh aku kena tag pulak mommy lain..
so sapa rasa dia mommy kepada bayi2 comel dan hensem...
tolong jawab nooo..



0 Comments:

Post a Comment