Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

September 16, 2009

da siap ker semua persiapan raya





la tak lama dah nak raya..
korang da siap ker semua persiapan raya..


tuk anak2 aku rasa da siap..
da siap basuh baju2 tuh..

for Hn pun rasanya da siap..
tadi baru jer g carik butang bju melayu...

as for me..
hehe..

bju da...
kasut da.. 2 pasang lg tuh..
tudung... belummmmmmm
adeh..
bila nak pi carik nih..
mau kalau bgtau Hn ajak g carik
dia akan bising punya..


camner nih
takkan tadak tudung raya kot..
brooch dah beli bagai nak rak..
hmmm
camner ye..

ada ke tudung dalam simpanan aku yang sesuai...
- nantilah ku pikirkan nak buat camner...


ok
bab kuih raya..
Hn dah borong sakan sampai RM150++
tuh kira sekali harung buat nak bagi dekat MIL lah..
then aku pun kat sekolah dok
amik ler ada lebih2 yang cikgu2 dok jual kat sekolah tuh..

dan tadi buat
kesekian kalinya..
gi bertandang ke rumah Kak Rani
tuk amik kuih2 raya yang aku order..

mujur masih sempat order..
dan mujur jugak buat tempahan secara online..

hehe...
sungguh memudahkan..

nasib baik aku tak buat kerja gila
beli baju raya or kasut raya or tudung raya
secara online lagi..

rasa cam dah banyak shopping online
last month..
hehe





Independent Usana Distributor
inz8799@yahoo.com
0194758739

0 Comments:

Post a Comment