Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

September 20, 2009

kedua puteriku


perggghhh
hari raya tuhhh
ada entry..

hehe...
autopublish nooo


memandangkan tarikh ini agak cantik..
dan agak keramat bagi aku so aku nak tulis jugak..
walaupun cuma sebaris dua ayat...

Annisa will always be with her daddy..
tak tau kenapa...

tapi sekarang
abah dia dok merajuk dengan dia..

sebab dia dah banyak karenah..
(kira beralih arah ler sekarang)

kalau Annisa with her daddy..
yang nih pulak asyik dok berkepit ngan aku lah..

hehe..
tapi tuh sebelum Afi ada..
bila Afi dah ada..
n Nisa dah beralih arah dari abahnya..
so Yana sekarang...
mmg nampak sangat asyik nak berkepit dengan abahnya..

ishhh kalau ler korang boleh tengok..
kan..

hehe..
saje nak bagi si adik tuh sakit ati..
dia saja jer buat manja2 ngan abahnya..



tapi apapun
they are both my dearest princess..
tadak sapa yang boleh ubah itu..

ramai yang cakap
aku hebat sebab dapat melahirkan dan menjaga anak kembar..
(takdelah hebat mana pun)


tapi aku lebih bangga
kerana mereka anak aku..
dan aku sayang mereka..


insyaallah dengan izin Allah..
aku harap
aku dapat melunaskan tanggungjawab yang telah
di amanahkan kepada aku
sebaik mungkin..

aku berdoa agar kasih sayang aku cukup tuk mereka bertiga..
aku harap aku tidak akan membezakan kasih sayang aku..


dan
sempena tarikh yang sangat cantik ini









20092009....


SELAMAT HARI LAHIR

buat kedua puteriku..
Aleeya Adriana Hairul Nizam
&
Aleeya Annisa Hairul Nizam




Aleeya Adriana bt Hairul Nizam
aka Kakak

Aleeya Annisa bt Hairul Nizam
aka Adik







Kakak n Adik.. mama sayang kalian berdua.. tak pernah kurang kasih sayang mama terhadap kalian berdua... mama doakan kesejahteraan, kesihatan, dimurahkan rezeki, berbahagia selalu hendaknya.. harapan mama agar kalian berdua dapat menjadi anak yang hebat.. anak yang terbaik buat mama.. kakak yang terbaik buat Afi... ketahuilah sayang... mama marahkan kalian bukan bermakna mama tak sayang.. tapi mama hanya inginkan yang terbaik buat kalian...

u are the shine of my life



Independent Usana Distributor
inz8799@yahoo.com
0194758739

1 comment:

  1. happy birthday to kakak n adik!
    moga menjadi anak2 yg solehah yeee...

    ReplyDelete