Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

September 25, 2009

tengok laptop masih on...












gambar pembuka bicara..










adalah sikit cerita raya dari aku kan..
dah lama tak update nih...

yolah semua ngah bercuti..
sesapa yg dok berjalan2 di laman blog soheh bosan
yelah..

kurang orang dok memblog
time2 raya nih ...


ada ker yg perasan... aku penah letak gmbr pakai bju nih dlm blog



aku pun tak ketinggalan..
tapi di waktu aku menaip nih
aku di umah adik aku di puncah alam...
anak2 semua ngan tido..
n aku jer yang dah bangun..

tengok laptop masih on...
adik aku ler nih
guna tapi tak tutup..


hehe.... masih nak salahkan orang lain.. walhal dia yg gedik nak mem'blog'


raya kalinih ok jer..
the twin and Afi pun ok jer.






they are having a great time..
going to places...


n the best part was..
Afi tersangatlah mudah tuk diuruskan..
sepanjang2 kami dok beraya ke sana ke mari..



Afi with both my nom n dad....



Independent Usana Distributor
inz8799@yahoo.com
0194758739

2 comments:

  1. isk. sekali pandang cm muke harriz laaaa....afi..cepat la dtg umah mama sue...... huhuhuhuhuu

    ReplyDelete
  2. sue..
    tulah tgk muka harizz ingat dekat afi...
    tengok muka afi teringat dekat harizz..
    kuang3x..

    eh maybe on nov i'm going to klang...
    my sil maybe akan deliver her baby on november..

    raya ke berapa tah iena gi Klang..
    gi tengok adik SIL bersalin..
    teringat jugak nak contact sue..
    tapi rasa cam sue masih di kampung

    ReplyDelete