Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

September 10, 2009

yang pentingkan kesihatan..


am officially
an Independent USANA Distributor now...


hehe...
sebenarnya dah masuk quite a few days ago..
tapi saja nak tunggu segala mak nenek kits dia sampai dulu..
baru leh
announce...





hehe...
so dengan bangganya nih..
aku nak mengesyorkan kepada kengkawan aku
yang dok baca blog nih...


yang pentingkan kesihatan..
yang pentingkan makanan bernutrisi...
yang pentingkan kecantikan (eh dah nama pun pompuan kan.. takkan ler takmo cantik)
yang inginkan produk yang tidak terlalu mahal..
berkhasiat..
dan yang penting..
sedap di makan eh silap...
sedap di minum..



jom...
kita sama2 menelan...
produk dari USANA..

(sorry noooo aku lum amik gambar kits aku.. so tadak ler gambar.. yang ada nih pun aku amik dari Boss aku...)

owh kalinih..
aku borong sekali (acehhh borong.. camler banyak sangat membelinya)
Nutrimeal perisa French Vanilla..
aritu kan aku amik
Dutch Chocolate...
yummy..
sedap...


tapi nih dah abis..
so aku nak try the second flavour..
hehe...

senang ler aku nak story..
yang mana paling sedap kan..

tapilah aku rasa...
bab flavour nih..
korang ada kesukaan sendiri...


as for the other product yang aku try
which is


nih pun bagus tuk orang yang sakit2 sendi..
sebab aku mmg mengalami kesakitan itu...


seriousss.... umur baru mencecah 29 tahun (ewaaaahhhh)
tapi dah dok sakit2 tulang sendi...
tak sesuai kan..

so dengan Procosa II nih...
ada sedikit improvement...
rasa sakit dah kurang..
walaupun masih ada..
yelah...
benda sakit2 nih bukan boleh baik dengan sekali makan ubat..

betuiiiii dakkk..

kalau hak lain aku belum try lagi..
so nantilah kalau aku dah cuba ...
aku akan citer..


tapi idakler dalam bahasa ilmiah...
sebab aku bab2 nak review produk nih...
aku tak reti nak buat dalam bahasa ilmiah..
kira buat bahasa yang aku senang nak cerita n korang senang nak faham
itu aku retilah kan..



so nantikan..
more updates on USANA

kalau ler kan korang berminat nak tahu pasal USANA nih...
boleh jer email aku...
inz8799@yahoo.com

or
kalau korang suka nak baca pasal story USANA nih..

korang boleh gi

MrsImran punya blog
or

4 comments:

  1. best eh usana ni..? mmg u recommend ke..?

    ReplyDelete
  2. owh..shilashower pon jual ni jugak..best ke rasa dia???

    ReplyDelete
  3. sue, zaila n Ena...
    Usana mmg best ah...
    jom arrrr try...

    nutrimeal tu mmg iena recommend..
    hehe..

    jom arrr try

    ReplyDelete