Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

October 05, 2009

ada projek khas...



beside visiting Leed on 2nd day of Raya
me n family oso
bergerak jauh ke Kuala Perlis

apa lagi
selain dari tuk beraya..
ada projek khas...




she loves being captured..
hehe..

walaupun agak 'nakal' sekarang
tapi kekadang
karenahnya boleh buat
aku yang nak marah tak jadi marah..

dah namanya pun budak kan..
so ada ketikanya mereka agak lasak..
hmm

dengan si kakak ni pun boleh dok bergaduh..
pantang lepa skit..
sat lagi ada ler dengar
yang ni menangis..

or
satlagi si sorang lagi
menjerit

itu buat... ini buat...
adehlllaaaa


haaa
kami melawat si kecik comey nih..

sorry bie..
ganggu bie hari tuh..
tapi raya kan..
so tarak hal lah..


waktu kami sampai...
adik beradik keluarga Bie
masih ramai di situ..
so kami biarkan dorang main puas dulu dengan Aisya..

tapi tak lama pastu dorang pun balik..
hehe..

comey jer budak kecik tuh...
issshhhh tak berani aku nak pegang
seriusss...

hehe..
anak sendiri lain cerita
nih anak orang..

huhu
n she is so small..
takut aku nak angkat..
Bie gelakkan jer bila aku cakap aku tak berani..

tengok tuh
tido sampai muncung mulut2..
hehe...

such a cute girl..
dek kerana tengok Aisya..
Adriana cakap dia nak adik girl

adehhhh

hello bebeh.. how are u..
i am Afi.. nice knowing u Aisya..
pasni kita leh ler kawan..

teruja anak bujang aku nengok kawan dia
hehe..


Bie.. mujur jumpa jugak nooo carseat tuh..
hehe...
kalau tak camner nak bawak Aisya balik KL kan..
bila pulak nak balik mai perlis...


Independent Usana Distributor
inz8799@yahoo.com
0194758739

0 Comments:

Post a Comment