Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

October 06, 2009

come on la..



broken-heart

aku tengah dalam mood yang agak swing..
it's like people are taking advantage of me..

it's difficult for me to say no
when people asked me to help them
tapi










heart broken







i think everything has a limit kan...
i dont want to be something that
they can use when they want me

and throwing me out
when they thought that
i'm finished..


hellloooo
am helping because
i want to help
tapi jangan ler sampai
buat aku nih cam kuli pulak..

sampai semua benda nak mengharapkan aku yang buat..
then that is using me..


sebab aku ada kelebihan sikit
senang2 nak digunakan aku nih..
kenapa waktu lain
aku cam diabaikan jer..



come on la..
kalau camnih sampai bila pun tak pandai..












Independent Usana Distributor
inz8799@yahoo.com
0194758739

2 comments:

  1. manusia bila kita dh tolong sekali akan berkali2 la akan minta tolong dr kita pastu

    ReplyDelete
  2. tulah pasal
    kita niat nak tolong ikhlas...
    tapi kalau dah rasa cam digunakan gini

    yang ikhlas pun boleh jadi tidak
    huhu

    ReplyDelete